Klänning och byxor

Har sytt en ny klänning till O som bor i byn. Den största jag sytt hitills. Blev snygg tycker jag och Emelia ville givetvis ha en hon också eftersom hon inte kan tollerera att jag syr åt andra ibland.

Höstklänning till O

Sydde ett par byxor till Nathael också, han är mitt mellan storlekar nu vilket irriterad mig. Men att få honom att posera var värre, är i vart fall i brun velour med turkos söm nedtill

bruna byxor

Annars har jag just nu uppdraget att sy till dockan Carnella (ännu bara en klänning som blev för stor) samt pågående stickningar i form av nästan klar mössa till Emelia, påbörjad halsduk till mig och önskad mössa till Johan.


Kommentarer
Postat av: Pehtra

Åååå vilken fin klänning. Tyget är ju helt underbart. Jag blev totalt förälskad i denna. Har du mer av tyget...Julia hade passat perfekt i en sån.

Kram Pehtra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback